?

Log in

No account? Create an account
 
 
04 December 2013 @ 03:42 pm
Here's a Holiday thingy to cheer you up. :D  
My flist has officially exploded with Fandom Christmas goodies.

Not only all those lovely Advent fics people are writing, but the fests! Oh, the fests!

I have no hope to read everything I want. I'll make an honest to god attempt to follow:

mini_fest
hd_owlpost
hd_erised
hd_smoochfest' Holiday Kisses
hp_darkarts's In The Shadow of the Season
daily_deviant's Kinky Kristmas @ insanejournal.

*looks longingly at all the advent fics* Oh yeah!

But as it turns out, I'm going to get very behind in reading because I'm going away tomorrow for the weekend, and even if I have Internet access, I'm not going to have time. I only hope my owls don't get posed while I'm away. But it'd be a lovely surprise to get back to. So either way, good things waiting for when I return. :D

And finally, this made me laugh:

kinky deer

Well!
 
 
 
Amoretteamorette on December 4th, 2013 07:47 pm (UTC)
Omg that picture! BAHAHAHAHAHISHWIUBDUBWAOFIUEWN That's so strangely wrong yet hilarious XD

Eta - Sorry, I really came here to say, have a good trip! Lol I swear! <33 See you when you return.

Edited at 2013-12-04 07:47 pm (UTC)
welcome to villa cariño!capitu on December 4th, 2013 08:08 pm (UTC)
I know! I saw it, and I HAD to share it. I had to!

I believe you! LOL Thanks bebe! <333
Machiavellian Puppet Mastertjs_whatnot on December 4th, 2013 07:49 pm (UTC)
Haha! I knew the reindeer liked it rough!

My gift at Kinky Kristmas already got posted and it is gloriously wrong and delicious.

That is the only fest I'm participating, so that's the only one I'm actively following, the rest are just gravy...scrumtious gravy. <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Have a great weekend!

LOVELOVELOVE!!
welcome to villa cariño!: capitu/tjwritter OTP 4EVERcapitu on December 4th, 2013 08:10 pm (UTC)
It's crazy, look at poor Santa's face! :D Makes me laugh every time.

I have yet to check your gift. *goes to check* Oh my, look what you got! :D Looks like it's all kind of dirty fun! ;) You, lucky thing you!

Thank you, my love. <3
~ Bruno  ~: bwahhaha!lordhellebore on December 4th, 2013 08:24 pm (UTC)
ROFL! I am so stealing this picture! ^^
Marianneeidheann_writes on December 4th, 2013 08:43 pm (UTC)


Have fun! ♥♥
welcome to villa cariño!capitu on December 5th, 2013 11:13 am (UTC)
I'll try! ;)

I hope there are NEW STUFF *coughs* to come back to. Ya know what I mean. XD
Bring forth the tale of dicksbirdsofshore on December 4th, 2013 09:03 pm (UTC)
Have a lovely weekend! Are you going somewhere special?
welcome to villa cariño!capitu on December 5th, 2013 11:14 am (UTC)
Thank you!

I'm going to La Paz, for a school graduation thing and party. It's the bf's nephew, and he hasn't seen this side of the family for a few years so I predict it's going to be busy. ^^ I don't want to miss a thing here! :D
harvey_rritharvey_rrit on December 4th, 2013 10:41 pm (UTC)
gleep
ashindkashindk on December 5th, 2013 08:52 pm (UTC)
Lol! That picture is priceless! i hope you enjoy your weekend!
Kittykitty_fic on December 7th, 2013 12:43 pm (UTC)
It is so hard to keep up with everything but there's so much great stuff happening!

Have a good weekend!

That pic is hilarious XD